5-րդ դասարանի դասարանական և տնային աշխատանքները
04.12.2013թԴասարանական և տնային առաջադրանք
Առաջադրանք 1
Օգտվելով գործողության նշաններից և փակագծերից՝
ա) երեք հատ 5 թվանշանով ստացե՛ք 2,4,5,6,15,30,50,60: (5+5):5=2, 5-5:5=4, (5x5):5, 5:5+5=6, 5+5+5, 5x5+5, 55-5=5, 55+5
Առաջադրանք 1
Օգտվելով գործողության նշաններից և փակագծերից՝
ա) երեք հատ 5 թվանշանով ստացե՛ք 2,4,5,6,15,30,50,60: (5+5):5=2, 5-5:5=4, (5x5):5, 5:5+5=6, 5+5+5, 5x5+5, 55-5=5, 55+5
բ)չորս հատ 3թվանշանով ստացե՛ք 1,3,5,8,26,102: 3:3+3-3=1, (3+3+3):3=3, 33x3+3=102, (3+3):3+3=5, 3x3-3:3=8,
գ) Չորս հատ 4 թվանշանով ստացե՛ք 1-ից մինչև 10-ը թվերը:
4-4+4:4=1, 4:4+4:4=2, 4+4+4-4=8, 4:4+4+4=9,
Առաջադրանք 2
Գտե՛ք թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը.
ա.14,35,42=1470 գ.18,63,99=1386
բ.15,40,45=3600 դ.36,48,54=46656
Տնային առաջադրանք
Գտե՛ք թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը.
40,56,72=2
45,48,81=1
57,76,83=1
4-4+4:4=1, 4:4+4:4=2, 4+4+4-4=8, 4:4+4+4=9,
Առաջադրանք 2
Գտե՛ք թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը.
ա.14,35,42=1470 գ.18,63,99=1386
բ.15,40,45=3600 դ.36,48,54=46656
Տնային առաջադրանք
Գտե՛ք թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը.
40,56,72=2
45,48,81=1
57,76,83=1
Օգտվելով գործողության նշաններից և փակագծերից՝
(5+5):5=2 5-5:5=4 5x5:5=5 5:5+5=6 5+5+5=15 5x5+5=30 55-5=50 55+5=60
բ)չորս հատ 3թվանշանով ստացե՛ք 1,3,5,8,26,102:
3:3+3-3=1 (3+3+3):3=3 33x3+3=102 (3+3):3+3=5 3x3-3:3=8
գ) Չորս հատ 4 թվանշանով ստացե՛ք 1-ից մինչև 10-ը թվերը:
4+4-4+4=8
4:4+4-4=1
Առաջադրանք 1.Որ՞ թվերն են կոչվում բնական թվեր:
Բնական
թվերն այնեն, որոնցով կարելի է հաշվել առարկաները
Առաջադրանք 2.
Նշի՛ր, առաջին 5 կարգային միավորները:
Նշի՛ր, առաջին 5 կարգային միավորները:
Միավոր,
տասնավոր, հարյուրավոր, հազարավոր և տաս հազարավոր:
Առաջադրանք 3
Նշի՛ր,առաջին երեք դասերը:
Նշի՛ր,առաջին երեք դասերը:
Միավոր,
հազարավոր, միլիոնավորր
Առաջադրանք 4
Հետևյալ թվերը գրի՛ր Հռոմեական թվերով:
62=LXII 149=CXLIX 489=CDLXXXIX 1273=MCCLXXIII 3999=MMMCMXCIX
Հետևյալ թվերը գրի՛ր Հռոմեական թվերով:
62=LXII 149=CXLIX 489=CDLXXXIX 1273=MCCLXXIII 3999=MMMCMXCIX
Առաջադրանք 5
Հետևյալ թվերը ներկայացրու կարգային գումարելիների գումարի տեսքով:
103=1x100+0x10+3x1 3405=3x1000+4x100+0x10+5x1 78900=10000x7+8x1000+100x9+0x10+0x1
Թվային արտահայտություն
Առաջադրանք
1.Գրի՛ր գումարը.
ա) Ամենամեծ երկնիշ ևամենափոքր քառանիշ թվերի .
Հետևյալ թվերը ներկայացրու կարգային գումարելիների գումարի տեսքով:
103=1x100+0x10+3x1 3405=3x1000+4x100+0x10+5x1 78900=10000x7+8x1000+100x9+0x10+0x1
5-րդ դասարանի դասարանական և տնային աշխատանքները
02.10.2013թ.
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝Բնական թվերի գումարումը և տեղափոխական խնդիրը
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝Բնական թվերի գումարումը և տեղափոխական խնդիրը
Գումարելի +Գումարելի=գումար
Գումարելիների տեղերը փոխանակելիս գումարը չի փոխվում:
Օրինակ՝ 12+21=33,եթե գումարելիների տեղերը փոխենք ,ապա գումարը կստանանք նույնը
21+12=33:
Առաջադրանքներ.
Գումարելիների տեղերը փոխանակելիս գումարը չի փոխվում:
Օրինակ՝ 12+21=33,եթե գումարելիների տեղերը փոխենք ,ապա գումարը կստանանք նույնը
21+12=33:
Առաջադրանքներ.
Տնային աշխատանք
Մարդատար գնացն կազմված է 16 վագոնից,որոնցից յուրաքանչյուրում կա 56 տեղ:Քանի՞ ազատ տեղ է մնացել,եթե գնացք է նստել 837 ուղևոր:
01.10.2013 թ. Մարդատար գնացն կազմված է 16 վագոնից,որոնցից յուրաքանչյուրում կա 56 տեղ:Քանի՞ ազատ տեղ է մնացել,եթե գնացք է նստել 837 ուղևոր:
1.Գումարելի +Գումարելի=Գումար
2.Նվազելի-հանելի=տարբերություն
2.Նվազելի-հանելի=տարբերություն
3.Արտադրիչ*արտադրիչ=արտադրյալ
4.Բաժանելի : բաժանարար=քանորդ
Առաջադրանք
1.Գրի՛ր գումարը.
ա) Ամենամեծ երկնիշ ևամենափոքր քառանիշ թվերի .
բ) Ամենափոքր և ամենամեծ եռանիշ թվերի:
2.Գտի՛ր անհայտ.
ա) Գումարելին,եթե գումարելիներից մեկը 43 է, գումարը՝ 83,
բ) Նվազելին,եթե տարբերությունը 15 է, հանելին՝14,
բ) Նվազելին,եթե տարբերությունը 15 է, հանելին՝14,
գ) արտադրիչը,եթե հայտնի արտադրիչը 8 է, արտադրյալը՝56,
դ) բաժանարարը,եթե բաժանելին 35 է, քանորդը` 7,
դ) բաժանարարը,եթե բաժանելին 35 է, քանորդը` 7,
ե) բաժանելին,եթե բաժանարարը 5 է, քանորդը ` 10:
3. կարդա՛ և գտի՛ր անհայտը.
x+28=35 54-y= 15 z+45= 78 234-x=137
45:k=9 18*x=72 121:x=11 Z:45=135
Տնային առաջադրանք
3. կարդա՛ և գտի՛ր անհայտը.
x+28=35 54-y= 15 z+45= 78 234-x=137
45:k=9 18*x=72 121:x=11 Z:45=135
Տնային առաջադրանք
Օգտվելով գործողության նշաններից և փակագծերից՝
Երեք հատ 5թվանշանով ստացե՛ք 2,4,6,15,30,50,60:
30.09.2013թ
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝ Հռոմեական թվեր
1.Քննարկել, հասկանալ Հռոմեական թվերի առանձնահատկությունը;
2.Գրի՛ր Հռոմեական թվերով ամենամեծ թիվը:
Տնային աշխատանք
Հետյալ թվերը գրի առեք Հռոմեական թվերի տեսքով:
48, 167, 498, 907, 1069, 3946:
27.09.2013թ
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝ Զրոն և նրա հատկությունները
0-ն ունի հետևյալ հատկությունները
1.0-ն փոքր է ցանկացած բնական թվից
2Որևէ թվի 0 ումարելիս,գումարը մնում է նույնը:
3.Որևէ թվի 0 հանելիս,տարբերությունը չի փոխվում:
4.0-ն որևէ թվով բազմապատկելիս,ստացվում է 0:
5.0-ն ցանկացած բնական թվի վրա բաժանելիս,ստացվում է 0:
6.Թիվը 0-ի բաժանել չի կարելի:
Երեք հատ 5թվանշանով ստացե՛ք 2,4,6,15,30,50,60:
30.09.2013թ
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝ Հռոմեական թվեր
1.Քննարկել, հասկանալ Հռոմեական թվերի առանձնահատկությունը;
2.Գրի՛ր Հռոմեական թվերով ամենամեծ թիվը:
Տնային աշխատանք
Հետյալ թվերը գրի առեք Հռոմեական թվերի տեսքով:
48, 167, 498, 907, 1069, 3946:
27.09.2013թ
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝ Զրոն և նրա հատկությունները
0-ն ունի հետևյալ հատկությունները
1.0-ն փոքր է ցանկացած բնական թվից
2Որևէ թվի 0 ումարելիս,գումարը մնում է նույնը:
3.Որևէ թվի 0 հանելիս,տարբերությունը չի փոխվում:
4.0-ն որևէ թվով բազմապատկելիս,ստացվում է 0:
5.0-ն ցանկացած բնական թվի վրա բաժանելիս,ստացվում է 0:
6.Թիվը 0-ի բաժանել չի կարելի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий