Մաթեմատիկա

5-րդ դասարանի դասարանական և տնային աշխատանքները

 
 
04.12.2013թԴասարանական և տնային առաջադրանք

Առաջադրանք 1


Օգտվելով գործողության նշաններից և փակագծերից՝

ա)  երեք հատ 5 թվանշանով ստացե՛ք 2,4,5,6,15,30,50,60:  (5+5):5=2, 5-5:5=4, (5x5):5, 5:5+5=6, 5+5+5, 5x5+5, 55-5=5, 55+5
 
բ)չորս հատ 3թվանշանով ստացե՛ք 1,3,5,8,26,102:  3:3+3-3=1, (3+3+3):3=3, 33x3+3=102, (3+3):3+3=5, 3x3-3:3=8,
գ) Չորս հատ 4 թվանշանով ստացե՛ք 1-ից մինչև 10-ը թվերը:
4-4+4:4=1, 4:4+4:4=2, 4+4+4-4=8, 4:4+4+4=9, 

Առաջադրանք 2


Գտե՛ք թվերի ամենափոքր ընդհանուր բազմապատիկը.

 ա.14,35,42=1470          գ.18,63,99=1386

 բ.15,40,45=3600            դ.36,48,54=46656


Տնային առաջադրանք


Գտե՛ք թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը.

40,56,72=2

45,48,81=1

57,76,83=1


Օգտվելով գործողության նշաններից և փակագծերից՝
ա)  երեք հատ 5 թվանշանով ստացե՛ք 2,4,5,6,15,30,50,60:    
(5+5):5=2     5-5:5=4        5x5:5=5     5:5+5=6    5+5+5=15   5x5+5=30   55-5=50  55+5=60


բ)չորս հատ 3թվանշանով ստացե՛ք 1,3,5,8,26,102:
3:3+3-3=1    (3+3+3):3=3    33x3+3=102     (3+3):3+3=5  3x3-3:3=8 




գ) Չորս հատ 4 թվանշանով ստացե՛ք 1-ից մինչև 10-ը թվերը:


4+4-4+4=8
4:4+4-4=1 






























Առաջադրանք 1.Որ՞ թվերն են կոչվում բնական թվեր:
Բնական թվերն այնեն, որոնցով կարելի է հաշվել առարկաները

Առաջադրանք 2.
Նշի՛ր, առաջին 5 կարգային միավորները:
Միավոր, տասնավոր, հարյուրավոր, հազարավոր և տաս հազարավոր:


Առաջադրանք 3
Նշի՛ր,առաջին երեք դասերը:

Միավոր, հազարավոր, միլիոնավորր


Առաջադրանք 4
Հետևյալ թվերը գրի՛ր Հռոմեական թվերով:
62=
LXII              149=CXLIX                 489=CDLXXXIX                      1273=MCCLXXIII                                3999=MMMCMXCIX



Առաջադրանք 5
Հետևյալ թվերը ներկայացրու կարգային գումարելիների գումարի տեսքով:
103=1x100+0x10+3x1             3405=3x1000+4x100+0x10+5x1            78900=10000x7+8x1000+100x9+0x10+0x1



5-րդ դասարանի դասարանական և տնային աշխատանքները

02.10.2013թ.
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝Բնական թվերի գումարումը և տեղափոխական խնդիրը
Գումարելի +Գումարելի=գումար
Գումարելիների տեղերը փոխանակելիս գումարը չի փոխվում:
Օրինակ՝ 12+21=33,եթե գումարելիների տեղերը փոխենք ,ապա գումարը կստանանք նույնը
21+12=33:

Առաջադրանքներ.

Տնային աշխատանք
Մարդատար գնացն կազմված է 16 վագոնից,որոնցից յուրաքանչյուրում կա 56 տեղ:Քանի՞ ազատ տեղ է մնացել,եթե գնացք է նստել 837 ուղևոր:
01.10.2013 թ.  
                    Թվային արտահայտություն
1.Գումարելի +Գումարելի=Գումար
2.Նվազելի-հանելի=տարբերություն
3.Արտադրիչ*արտադրիչ=արտադրյալ
4.Բաժանելի : բաժանարար=քանորդ

Առաջադրանք

1.Գրի՛ր գումարը.
ա)   Ամենամեծ երկնիշ ևամենափոքր քառանիշ թվերի .
 բ)   Ամենափոքր և ամենամեծ եռանիշ թվերի:

2.Գտի՛ր անհայտ.
ա) Գումարելին,եթե գումարելիներից մեկը 43 է, գումարը՝ 83,
բ) Նվազելին,եթե տարբերությունը 15 է, հանելին՝14,
գ) արտադրիչը,եթե հայտնի արտադրիչը 8 է, արտադրյալը՝56,
դ) բաժանարարը,եթե բաժանելին 35 է, քանորդը` 7,
ե) բաժանելին,եթե բաժանարարը 5 է, քանորդը ` 10:

3. կարդա՛ և  գտի՛ր  անհայտը.

 x+28=35              54-y= 15                 z+45= 78       234-x=137
45:k=9                 18*x=72                   121:x=11       Z:45=135

Տնային առաջադրանք
Օգտվելով գործողության նշաններից և փակագծերից՝
Երեք հատ 5թվանշանով ստացե՛ք 2,4,6,15,30,50,60:

30.09.2013թ
            Դասարանական աշխատանք
Թեմա
՝ Հռոմեական թվեր
1.Քննարկել, հասկանալ Հռոմեական թվերի առանձնահատկությունը;
2.Գրի՛ր  Հռոմեական թվերով ամենամեծ թիվը:
Տնային աշխատանք

Հետյալ թվերը գրի առեք Հռոմեական թվերի տեսքով:

             48, 167, 498, 907, 1069, 3946:

 27.09.2013թ
Դասարանական աշխատանք
Թեմա՝ Զրոն և նրա հատկությունները

  0-ն ունի  հետևյալ հատկությունները
1.0-ն փոքր է ցանկացած բնական թվից
2Որևէ թվի 0 ումարելիս,գումարը մնում է նույնը:
3.Որևէ  թվի 0 հանելիս,տարբերությունը չի փոխվում:
4.0-ն որևէ թվով բազմապատկելիս,ստացվում է 0:
5.0-ն ցանկացած բնական թվի վրա բաժանելիս,ստացվում է 0:
6.Թիվը 0-ի բաժանել չի կարելի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий